OnurToprak Merhaba 7 aylık bebeklerınız neler yapıyor. biz cok erken ddsteksız oturmaya basladık. Donuyor ancak cok fazla yuzustu kalmaktan hoslanmıyor. Emeklemeye basladı ama cok aktıf degıl:) hala ne bulsa agzına göturuyor. Öğlen corba akşam muhallebı yapıyorum. Sizlerde durum nedir
Farahzeynep Biz de 5.5 aylıkken desteksiz oturmaya başladık. Kızım 7.5 aylık, tutunarak ayakta duruyor, biraz emekliyor, sonra yuvarlanıyor. Sabahları peynir, pekmez, yumurta sarısı yiyor, öğlen muhallebi, akşam çorba 🙄 3. Dişimiz patladı 😊