Ecenin_annesiii Yaptıran var mı zararlı mı sütüme geçer mi araştırma yaptım kimi doktorlar öneriyor kimisi önermiyor sizce kızlar? Bebeğim 5 aylık sadece anne sütü alıyor
dilay06 Ecenin_annesiii ben de bekleyim hamilelikte yaptırmadım bebiş 2 aylık oldu benim saçlar seneye kaldı
Selimikomom Ecenin_annesiii ben boyattım keratin yaptırmadım ama diplerine de değdirmedim boyayı sadece sombre
Ecenin_annesiii dilay06 aynen bende 9 ay bekledim bir 5 aylık olana kadar daha bekledim toplam bir seneyi geçti 😄biraz beyazlıklarım belli eşimde saçlarında değişiklik yap diyor o yüzden sordum bakalim
Ecenin_annesiii kizannesi575757 mesela geçen bir doktoru dinlerken duymuştum özellikle açıcılar çok zarar veriyormus emilip kandan süte geçiyormuş öyle demişti ama mesela başka bi doktorda tam tersini söylüyor kafam karıştı. Saçlarım çok kabarık zorlanıyorum tararken çocukta olunca hızlı olmam lazım keratinde o yüzden düşündüm
kizannesi575757 Ecenin_annesiii ben anneme boyatacagim eşimin yeğeninin düğünü var ve ben 11 aydır saçıma hiç bir şey yaptırmadım şimdi ikilemde kaldım ne yapsam ki
Ecenin_annesiii kizannesi575757 bende yarın saç kesim için kuaför den randevu aldım ama gitmişken boya yaptirsam mi diye düşünüyorum