1mom1baby_ 5 kilo için biraz büyük değil mi? Bağladığınız da cırtları nasıl oluyor ? Yani bezin büyük olup olmadığını cırt mesafesinden anlayabilirsiniz, taşırıyor olması büyüklük küçüklükle ilgili değil bebeğim 1 numaradan başladı çok ufak doğmuştu bir numara tam olmasına rağmen taşma yapabiliyordu kaka durumuna göre, bebeğinize uygun değildir belki de o marka