Benim oğlumda da var suan 3 aylık genelde 6 aylık ve 1 yaş arasında kendiliğinden geçiyormuş . Geçmezse 1 yaşından sonra sünnetle beraber minik bir operasyon geçirilir dedi çocuk doktoru takibini yapıyor bizim . Sadece yenidoğan sünneti yapmayı önermedi çünkü geçmezse boşu boşuna iki kere işlem görmüş olur diye .