Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 21 günlük geçmek bilmeyen atak sıfır uyku sürekli emmek istemesi göğüs uçları yarıldı yani artık nasıl oyalıcağımı şaşırdım arabayla gezdiriyoruz kucakta yürüyüş aklınıza ne geliyorsa ama hiç bir şekilde durmuyor ağlamıyor da sürekli ııııı ıııı diye mızmızlanıyor doktor kontrolüne gittik herseye normal diyor ek gıdaya hazırlık dönemi bilmem ne diş de çıkarmıyor ağrısı sızısı mı var diyorum yok yani sadece kulağını çekiyor uzun oldu biraz kusura bakmayın tükendim