Elif16s İlk başlarda bizde öyleydik. Artık geceleri 2-3 saat memeden ayrılmıyodu. Gündüz de keza öyle. Beni emzik olarak kullanmaya başlamıştı. Çözümü emzik vermekte buldum. Karnı doyuyor,gazını çıkarıyorum emziği veriyorum o şekilde uyuyor. Diğer türlü çok fazla zordu. Yemek bile zor yiyordum. Şükür şimdi rahatız. 40 ımız çıktı bugün :)