Kızlar 3bucuk yasında oglum var şu 1 aydır öyle hırçınki sürekli vuruyor aglıyor benden nefret ediyor gibi davranıyor sen gitttt diye bagırıyor babasına yapmazdı artık onada yapıyor eşimin amcası vefat etti köye geldik ne bende ne babasında durmuyo babannem gelsn dursun diyo ama oda duramaz cenaze evnde durmalıyız hiç sakinleşmiyor güzellikle yaklasıyor saclarını severek filan ama beni dövüyor saclarımı cekiyor eline vuruyorm kızıyorm yok hiç bişeden anlamıyo hıckıra hıckıra aglıyo ama huyundan vazgecmiyo ya bu benm cocugumun oturmus huyumu yoksa geçici bir dönemmi bilemedm cok üzülüyorm beni görmek dahi istemiyo