Merhaba kızlar bebeğim 6 ay 7 günlük. 3 haftadır aşırı huysuz. Uyku düzeni diye bi şey kalmadı. Gece ya hiç uyumuyor ya da 15 20 dk da bir kalkıyor. Gündüz yanında beni sürekli görmek istiyor. Hep huysuz. Ağlayarak zorla uykuya geçiyor. Öğretmenim okullar açılacak napıcam bilmiyorum. Bırakın desteksiz unutmayı memede bile uyutamıyorum artık. Geçici mi bu durum? Artık uykusuzluğa alıştım ama gündüz de durmuyor hiç. Sürekli mız mız. Nasıl olacak bilmiyorum şu 3 haftada çok değişti bebeğim. Bunu bile zar zor 10 seferde yazdım