Gamze2601 Arkadaşlar bı 4.Ayda bide bu ayda zorlandım ama bu bambaşka.Hicbir şekilde mutlu değil herşeye ağlıyor resmen huy değiştirdi ne istediğini valla anlayamıyorum oturuyor ağlıyor oyuncağını düşürüyor ağlıyor yatıyor ağlıyor bu çocuk hiç böyle değildi normal mi bu durum sizde böyle birşey var mı yaa resmen her ay seviye daha da artıyor ya
Busra0211 6 aylık olacak, devamlı ağlıyor desem yeridir. Devamlı kucakta olacak asla oturmak uyumak istemiyor. Sadece uyurken emzirebiliyorum. Onun haricinde emzirmek zor çünkü hep mız mız☺️Nereye kadar böyle gidecek bakalım….