-_Esra_- hastalanmayan anne var instada onun sarımsak kürü bağışıklığı güçlendiriyormuş, kızım içse denerim ama çok zor.. Propolis iyi geliyor, ben ocean imunol ve balık yağını kullanıyorum.. Ama bu yıl benim de kızım anaokula başlayacak ben de ektra şeyler denemek istiyorum.. Anaokulu öğretmeni olduğum için biliyorum, çocuklar hatta bizler bile çok hastalanıyoruz.. Quercetin ve resveratrol içeren şurup alacağım o da iyi geliyormuş.. Tabi en önemlisi sağlıklı beslenme, paketli gıda vermeme ama benim kızın ciddi beslenme sorunu var o düzelmiyor malesef..