saglikguzellik Arkadaşlar bebeğim 5 aylık. Nesneleri genellikle baş parmağı dışındaki 4 parmağını kullanarak kavrıyor. Başparmak genelde avuçta duruyor. Elleri açık, kasılma vs yok. Bebeklerinizde böyle şeyler gözlemlediniz mi?