Minikmucizemmmmmm Merhabalar kızım 2.5 yaşında yaklaşık 2 haftadır ara ara karnım agrıyo diyor kakasını yapınca gecıyor yemek yıyınce yıne agrıyor diyor bu durumu yasayan varmı acaba varsa ne gibi yol izlemem lazım doktora götürmelimiyim acaba
cocomelon33 Minikmucizemmmmmm 2.5 yaş oğlum da kakasını yaparken zorlandığı zaman karnım ağrıyor diyor kucağıma alıp masaj yapıyorum kakasını yapınca rahatlıyor
Kbrailbay Minikmucizemmmmmm ya bende bı yüzden dertteyim uykularım kaçıyor işk başta kakasını yaparken aglıyordu şimdi yrmrk yerken 2 kaşık yiyp karnım agrıyor diyo ara ara gene karnını tutup krnım agrıyor diyor götürmedim ama götürmediğim için de vicdan yapıyorum yaşayan hastaneye götürn varsa yazsın lütfen
limonzeytinmom Minikmucizemmmmmm bneım kızımda 10 gündür diyor ama kardeşi var 6 aylık bazen onu kıskanıp ilgi cekmek için yaptıgını düşünüyordum. Karnını ovalıyorum. Hepde akşam uyku saatine yakın diyor 😵💫
cocomelon33 Minikmucizemmmmmm ya bazen kabızlık falan olunca bizlerde bile ağrı sancı olabiliyor anlık normal bir durum diye düşünüyorum kaka harici sık sık oluyorsa doktora bi götürebilirsiniz yine de
aylizinannesiiii Kbrailbay ben bu yüzden çocuk doktoruna götürdüm ultrasona soktu kan tahlilleri yaptı hiçbişey çıkmadı tuvaletini yapınca düzeliyor yemek yerken karnım ağrıyor diyor artık şaştım kaldım 🥹
Kbrailbay aylizinannesiiii yaklaşık 3 hafta önce bende götürdüm hastaydı o zaman karın agırısı vardı gene de ateş eşlik ediyordu buna bagırsak enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullandık ama daha sonra kontrole gitmedik ateşi yok çok şükür ama karnım agrıyor diyip hiçbirşry yemiyor ögürüyor
Senaa92 Kbrailbay merhaba sizin gibi bizde karın ağrısı çekiyoruz 2 yaş nasıl düzeldi mi şikayeti bizim bir haftadır var