Normalde sol göğüsüm den daha çok emiyordu bebeğim. 2 aylık bebeğim var bu arada, bugün sabah bir uyandım gözümde bı ağırlık var dokundurmuyor ve üst kısmı ağrıyor, normalde sol göğüsüm de daha çok süt olurdu ama bugün daha az daha önce başına gelen oldu mu yada sebebini bilen ?🥲