Bizim diş çıktıktan sonra diş belirti huysuzlukları oldu. Dişi çıktığında bu kadar sıkıntı yoktu. Şu an en ufak birşeye bile çığlık çığlığa ağlıyor. Bazen ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Ona da üzülüyorum bebek sonuçta elinden gelen bişey yok . Ama ağlarken bende çaresiz hissediyorum kendimi 😵💫😥 8 buçuk aylıkken çıktı Dişimiz şu an 9 ay 11 günlüğüz