Poyrazbey48 o ilk gün biraz ağladı diyenlere, her zaman ki normal ağlamaları gibi bir ağlama mıydı diye sormanızı tavsiye ederim. Çünkü ben daha sonra bu soruyu aynı kişilere sorduğumda çığlık çığlığa bir ağlama olduğunu söyledi. Bu neyin acelesi hiç anlamıyorum ben istemiyordum eşim ve etrafın yaptırın ne bekliyorsunuz baskısından dolayı yaptırdık ve eşim de şuan diyor ki bir daha oğlum olursa gitsin kendisi kendisini sünnet ettirsin ben elimi o taşın altına bir daha koymam. Bu arada ilk gün fitil verdik etkileri geçtikçe içli içli ağladı yavrum. Çok mız mız kolik bir bebekte değil bu arada ama yüzünden ve acı acı ağlamasından canının acıdığı 4 gün o kadar belliydi ki. Günde ikı kez olan ağrı kesiciyi 3 kez verdim. Amacım sizi korkutmak deği ama keşke bana da bunları böyle anlatan birisi olsaydı. Ben aklıma geldikçe vücudum buz gibi oluyor.