Merhabalar kızım 2 ay 24 günlük 3 gündür memeyi sürekli bırakıyor emerken ve ağlıyor Emzirme danışmanımız süt ve protein hassasiyeti olabilir bir hafta süt ürünleri içeren herşey ve içinde yumurta olan herşeyi keselim dedi. Bu süreçte nasıl besleneceğimi bilmiyorum. Bu durumu yaşayan ve nasıl geçirdiğini paylaşacak birileri var mı