2 aydır geçmeyen bi göğüs sancım var ultrasona girdi el ile muayene edildm hiç birşey yok deniliyor böyle nöbet geçirir gibi bir ağrı bir anda geliyor ama bebeğimi emzirdiğim zaman geçiyor ilacım bebeğim mastit diyenler mastit değil bu araştırıldı sertleşme vs yok ilk aklımıza gelen meme kanseridir böyle durumlarda ama birkaç doktora gittim normal bir durum diyor ağrı geldiği an tamamen öfkeli ve isteksiz oluyorm iş yapmak vs katlanamama durumu oluyor son genel cerraha gittiğimde açık açık söyledm dinmeyen bit acı ve 2 aydır bişey çıkmaz demi dediğim de böyle şeyler emzirme dönemin de belli olmaz dedi kafam allak bullak varmı böyle bir durum başına gelen varmıdr?