Nuray41 Kızlar malum mülakat kalktı iki kızım var biri altı aylık biri iki buçuk yaşında eşim uzağa yollamiyor Marmara da kazanmam lazim o yüzden çok iyi hazırlanmam lazım böyle birnirimize destek oluruz ederiz diyen var mı bı kac post açılmış okudum ama resmiyete döken olmamis birbirimizi motive edecek
kivircikannesi Nuray41 Dört yıl önce bekarken çalıştım. Okulla birlikte yıpratıcı bir yıldı ama yapılır ☺️ Benim hocam videoları eğitim bilimlerinde çok faydalı olmuştu bana. Defter tutup her şeyi yazıp çalışmıştım. Branş ney 🙂
Nuray41 Momyofthesun alanım din kültürü ama o kadar çok mezun oldu ki ortalık da puanlar kendini aştı iyice
Nuray41 Momyofthesun ya kpss çalışacam ya ikinci üniversite ile çocuk gelişimi okuyup kreslere başvuru yapacağım kararsizim
falconsw Nuray41 lise matematik atamam lazım bebeklerimizin aylarıda yakınmış kızımla ev işi bile zor yapıyorum ama bi şekilde akşam uyuduktan sonra çalışmam gerek 😊
betulunbereni Benim kızımda 2,5 yaşında bende bu sene gireceğim Allah nasip ederse kppsye , bende din kültürü öğretmenliği😊
Mrv14 Merhabalar bende lise matematik ve bebeğim 8 ay 21 günlük başarabilir miyim bilmiyorum destekçi atıyordum kendime bu postu gördüm🥰