Papatyaseveranne Kızlar ben gözlüklüyüm miyop var lens de takamıyorum düğün var ve ben gözlükle olduğum için kendimi çok çirkin hissediyorum sizler gözlüklü olanlar düğüne gözlükle mı gittiniz
ikikereannee Papatyaseveranne astigamatım hemde numaram yüksek yani bende kendimi çirkin hissettiğim için dışarda takmıyorum evdede genelde unutuyorum öyle görmeden yaşıyorum 🤣 düğün olsa hiç takmam. Baya tarz pahalı bir gözlük aldım yok yine takmıyorum çirkin batty gibi hissediyorum kendimi
mobesebesir Papatyaseveranne ben bundan 1 ay öncesine kadar 1 metre otemi bulanık görürdüm çoğu yazıyı okuyamazdim falan ama herkes benim gibi görüyor saniyodum meğer miyopmusum. Parkta çocuğumun yüzünü seçemedim. Gözlüğü taktıktan sonra dünyam aydınlandı resmen şuan güzel mi çirkin mi göründüğüm umurumda olmuyor açıkçası ev dışına çıktığım zaman gözlüğümü sürekli takıyorum
papatya_1125 Papatyaseveranne sizi görmedim ama hem gözlüklü hem çirkin bir insana pek denk gelmedim.hatta bakınca şey derim:ne güzel yakışıyor ben taksam berbat gözükür diyorum.Bana hiç yakışmıyor uzun suratliyim.