Arkadaşlar merhaba 🌞
2.5 yaşında bir oğlum var. Kreşe başlayalı nerdeyse 1 yıl olacak.
Kreşe başladık başlayalı devamlı hasta. ona alıştık artık. Fakat bu hastalık hali yaz ayına girdiğimizden beri daha çok artarak devam ediyor. Haftada 1 mutlaka doktordayız diyebilirim. Penisilinli iğneler, antibiyotikler hiç birisi fayda etmedi. Yani anlık fayda ediyor. haftaya tekrarlayan ateş, iştahsızlık, burun akıntısı, burun tıkanıklığı , halsizlik ve bazen mide bulantısı buna eşlik ediyor.
Allah beterinden korusun daha ciddi bişey de olabilirdi ama devamlı hastaneye gitmekten ve devamlı antibiyotik almaktan artık yorulduk.
Tecrübeli annelerin her türlü önerisine açığım 😔🙏