Berkinannesii Merhaba sevgili anneler, bizim kreşimiz 1 ağustosta yeni dönem tatiline girip 10 gün kapalı kalacak ve sonrasında da oryantasyon şeklinde günde 1-2 saat devam edecekmişiz bir süre. Sizin okullarda da durum böyle mi?