Sna3457 Kızlar sezeryan dogum yaptım bugün kirkimiz çıktı kanamam yok denilecek kadar azalmıştı dün az bişey bugün tuvalete ciktigimda baya kan geldi kipkirmizi yaşayan varmi? Elim ayağım titredi görünce korktum adet gibi hafif ağrım da var sanki
Sna3457 Kk41 ayy hemsireyi aradim büyük ihtimal adet olmuşsundur dedi. Neden yaaaa 🥺😭 bu sıcakta hiç çekilmiyor zaten
Kk41 Sna3457 aynen öyle olmuştur😂 benimde hiç günü şaşmadı bi yandan iyi ne zaman adet olcam stresi olmaz