Kadın doğum doktorundan konsültasyon kağıdı al eğer çekime onay verirse. Kadın doğum doktorunun onayı olmadan çekmezler. Son 3 aylık dönem riskli olabiliyor çekim yapılamayabiliyor. Enfeksiyon varsa öncesinde zaten antibiyotik kullanmanda gerekebilir doktoruna onuda sor