tomvejerry mlktrlms valla geçtiğine o kadar eminim ki ben ne zaman çikolata yesem kahve içsem bebeğim o gece ağlamaktan uyuyamiyor o yüzden yemiyorum
mlktrlms tomvejerry canım bu forbiome kac damla ve hangisini aldın günde nasl kullanıyorsun sanırım bende hem mama değişikliğine gidip hemde bunu alcam , çünkü 2 gündür kabız değil ama kaka sıkılan yoksun kop köyü, sertleşme öncesi gibi
tomvejerry mlktrlms format gereği öyle yazılıyormuş doktorlar bilerek veriyor canım kullanabilirsin yani