umay97 Arkadaşlar kızım 3 aylık eli sürekli ağzında salyaları tükürükleri akıyor hep emziğiyle damaklarını kaşır gibi yaoıyorum öylece duruyor rahatlar gibi size bu kadar erken kaşınmaya başlamış olabilir mi yoksa ben mi hareketlerini yanlış anlıyorum