Kızlar önce humana kullanıyordum ama bebeğim onunla hiç kilo almıyor diye başka mamaya geçtim fakat bu mamanin tadını hiç sevmedi bnde mama ziyan olmasın diye bu sevmediği mamayi gece uykudayken verim dedim diğer ilk kullandığım mamayida gündüz böyle yapsam olur mu bi zararı olur mu çocuğa 15 aylık bu arada