kamyon_leo hmm yani yeni alınabildiği vs biliyorsa evet işiniz biraz zor. Benim şahsî görüşüm çocuk emzik ile bir bağ kuruyor. Anne memesinde olduğu gibi. Bu bağı orantısız biçinde kopardığımızda çocukta hayal kırıklığı, huysuzluk vs gibi şeyler oluşabilir. Yetişkinliğine yansıcak şeyler olabilir. O yüzden kendi rızası ile bırakması en diğrusu. Sürekli anlatmak gerek artık büyüdüğünu ve kullanmasının uygun olmadigini. Elbet bir gün anlayıp bırakacaktır.