Kızlar sezaryen dikişlerinizin görünümünü iyileştirmede neler yaptınız 2 ay 10 gün oldu benim estetik dikiş acaba kantaron yağı sürsem görünüm olarak iyileşmesi hızlanır mı? Doktor krem olarak Madescar vermişti bitene kadar onu kullandım başka önerileriniz var mıdır?