Alainnn Kızlar 😂 bir şey sormak istiyorum.kızımın bıyıkları var resmen bunlar 5 ay oldu dökülmedi dökülüyor mu bunlar ? Şaşkınım yani.Kollarında falan da var doğum tüyleri ama geçmedi hala geçiyor mu ? 😅
motherofLeyla Alainnn ahaa bizimkide aynı eşim kıllı lopez diyor 😂😂 gerçekten alnı felan hep kıl oysaki teni bembeyaz saçları da hafif kumral ama yinede kıl var sırtında poposuna yakın yerdede var daha dökülmedi kol bacak alın bıyık 😂 benim kızımda 5 aylık :)
S_x_w Alainnn valla hep dökülüyor yazardım ilk 2 çocuğumda olmadı çünkü ama 3. Çocuğum 3 ay sonra 3 yaşında olacak hala alnı kıllı, azıcık bıyıkları var ve sırtı kıllı🙈😅 yani her zaman dökülmüyor demek ki bu tüyler
[silindi] Alainnn valla benim oglumda asiri killi dogdu biyiklari kaslari alni sirti kulaklari bile killiydi suan baya yali capkini feritin kaslari gibi kalin kalin kaşli sirti hala killi dokulmedi yani 8yasinda hormon testi filan yaptirdim hersey normal doktor genetik olarak killi dedi😂😂
Ecenin_annesiii Bizde 5 aylığız kollarında bacaklarında alnında ve hatta parmaklarında bile ince sarımsı tüyleri var çok tatlı oluyolar 😄ama bu tüyler zamanla dökülüyormus öyle duymustum
sarmaliklahana Vldn0212 Sütün varsa sütünü sağ her yerine sür sabah akşam. Pamuk yardımıyla dökülüyor. İlk 40 gün yapılsa daha etkili de dene 🤭
LaMamaDellaCicala Alainnn bebim oglan kurt adamdi kulaklarinda bile tug vardi hepsi dokuldu akca pakca b8r oglan oldu