Phoebe_buffay Merhaba oglum 18 aylik dogdugundan beri beraber yatiyoruz evimiz 1+1 kendi beşiginde de yatmadigi icin söktük. Asil sorum bebegiyle ayni yatakta uyuyup gece emzirmesini birakan ya da uyku egitimi veren var mi? Varsa nasil yaptiniz?
Edanurgurdall Phoebe_buffay merhabalar kızım ocakta 3 yaşına giricek ve hala beraber yatıyoruz. emziren bı anneydim ve kızım acayip meme düşkünüydu. 24 aylıkken artık sabir taşım çatladı ve bı anda bıraktım üç gün sabır ettim gerçekten sabretmek gerekiyormuş. ben şefkat yoluyla ayırmayı denedim ama maalesef işe yaramadı daha çok bağımlı olmuştu. ben de siyah diş macunu sürdüm acısını bir kere aldı ve sonra mememi gorerek korktu tiksindi gelmedi. ilk haftalar tabi ki gece kalktı aradı geri uyudu su ve süt içti bir aya yakın sonra onu da bıraktı. şuan memesiz gerçekten çok rahat uyuyorum 😅🥰👌
gunesbulutmom319 Phoebe_buffay benimde kızım 22 aylık bizde beraber yatıyoruz yaklaşık 2 ay önce gece beslenmesini kestik gece kalktığında su teklif ettim güneş doğunca emzirebileceğimi anlattim ilk günler ağladı ama şuan bıraktık bazen gece kalkıp arada yokluyor ama daha güneş doğmamış sen şimdi uyu güneş doğunca emziriyim diyorum tamam diyip geri uyuyor
Phoebe_buffay Edanurgurdall sormayin ben de artik emzirmekten nefret eder hale geldim asla istemiyorum fakat aglamasi da o kadar siddetli ki dayanamiyorum. Peki uykuya nasil geciyor gece? Emzirmeyi birakinca öyle kendi kendine uyudu mu?
Edanurgurdall Phoebe_buffay kendi kendine uyuyor yatakta bı sağ bir sol derken çoktan uykuya dalmış oluyor. tabi ki her bebek farklı karakterde. o yüzden siz bebisinize gire hareket edin🥰
Phoebe_buffay gunesbulutmom319 peki mesela gun icinde ya da gece uykusu geleiginde nasil uyutuyorsunuz?
gunesbulutmom319 Phoebe_buffay gün içinde hâlâ emziriyorum uykuya geçerken hâlâ emerek geçiyo onu da tamamen kesince artık inşallah