Gizemlisi
Daha çok küçük olduğu için emziriyor musunuz bilmiyorum ama doktor bol bol emzirmenizi önerecektir, ve mutlaka doktorun görmesinde fayda var yenidoğan diye geçiyor hala ve ateş Şuan onlar için asla normal değil. Kanında mikrop olabilir vs bir çok sebebi var ateşi tetikleyen şey ne onu bulmaları gerek. Çok geçmiş olsun.