Mmervist Aslında ben de kabullendim sayılır, hatta bebeğim bunu hissetmiş olmalı ki kriz sıklığı azaldı gibi şu birkaç gündür 🙏 Bebekler bizim tüm duygularımızı hissediyor çok ilginç, biz ne kadar rahat ve mutluysak onlar da öyle oluyor. Biz de 10 gün kadar sonra 3 aylık olacağız ve sanırım şimdiden etrafına merak sarmaya başladı, uyutmak istiyorum ama çevresine bakınmaktan uyumuyor hatta kolik atakları esnasında ağlarken bile etrafı dikkatini çekmeye başladı bir taraftan ağlayıp diğer taraftan da etraftaki nesneleri inceliyor çok komik gülsem mi üzülsem mi diyorum o an haline😄😄