Kızlar 4. Aya kadar mükemmel uslu güleryüzlü bebeğim gitti yerine huysuz oyuncaklardan çabuk sıkılan sürekli kucakta ve ayakta olmak isteyen bebeğim geldi 😩 şuan 6.5 aylık ve inanın ele avuca sığmıyor asla mutlu edemiyoruz neler aldım ne aktiviteler ne oyuncaklar, konuşuyorumda sürekli. Diş desem çıkardı alt iki dişi atak döneminin bitmesine 3 gün kaldı ondan mıdır bilmiyorum. Ağlatmamak için çok uğraşıyorum ama çok mızmız. Asla oturup boş durmak istemiyor.. kol bel kalmamıştır 😀🫠 sizde durumlar ne yalnız mıyım 🧐