Beyzanrrrr o hemsiremidir nedir insanin sinirini bozuyor daha 13 gunluk bebek 550 graç gayet guzel bir kilo alimi sadece sutle vede o un dedigi o 500 gram sadece aylik olmalı ayda 500 gram aliyrosa normal kabul ediliyor ama en dusuk sinirda 500 almasi lazim senim bebegin daha 13 gunluk 550 almis bu o demekdirki 1 aylik olunca 1 -1.5 kilo alicaldor buda cok cok guzel.Burda az akmis diyenler matamatik sorunumu var 13 gunde 550 gram alan bebek 1 ayda 1.-1.5 kilo alir zaten. Benim kizim 3 aylik39 haftada 2800ıe dogdu 2600le cikdi 40nda gitdik doktora 3500du sadece sut ixiyordu doktor normal dedi.Ama ikinci ay gitdik sadece 160 grak slmissi 3600du doktor asiri az dedi bir ayda 150 gram cok cok az mama talviyesine basladik demem o ki senim 13 gunde be ehinin aldigininkiloyi benim kizim bir ayda alamadi 150 gram almisdi 2 ci ay o yüzden merak etme alicaldor gayetde guzel.Gelelim sarilik konusuna sarilik hemem hemen bebeklerin cogunda vardir vee 17 gun icinde kaybolur.Emzirme sıkligini artir,geceleri mutlaka 2 saatde bir emzirmeye dikkat et gecicektor.