petitonunannesii benim oğlum 17 aylık diş döneminde olduğu için 500 gr kaybetti 1 haftada meme dışında hiçbir şey yememişti. Hemen toparladık. Size yaptığım şeyden bahsedeyim. Öncelikle biz anneler yemiyor diye sürekli bir şeyler veriyoruz bunu bende yapıyordum bu yüzden ara öğün meyve yoğurt vs bunları kaldırdım meyveyi kahvaltıda yoğurdu yemeklerin yanında verdim. 7 de uyanır emziririm 9 da kahvaltı öğlen birde muz bebe büskivisi ceviz ve kefirli bi smothie veriyorum uyuyor. Yaklaşık 2 saat uyur, 4 4 buçuk arası öğle yemeği veriyorum ve 7 buçuk 8 arası akşam yemeği veriyorum. Eğer öğününü yemezse başka bir şey vermiyorum bir sonraki öğüne kadar aç kalıyor ve daha güzel yiyor. Siz de uyandığında biraz bekleyip kahvaltısını verip öğlene kadar hiçbir şey vermezseniz, saat 1 gbi mamasını içer ve uyur kalkınca hemen bir şey yemiyorlat zaten 1 saat sonra da öğle yemeğini siz gelince yer. Acıkmış olur güzel yer diye düşünüyorum