Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak. Çok huzursuz sürekli ağlıyor elleriyle birlikte emziği emmeye çalışıyor bulduğu her şeyi ağzına götürüyor salyası çok fazla akıyor ve beslenme reddi yaşıyor gündüz asla yemiyor biberon kullanıyorum 2 aydır 60 cc zar zor içiyor gece uykuda veriyorum anca öyle beslenebiliyor sorunu ne anlamıyorum bilgisi olan var mı