Merhaba kızlar doğum yapalı bir yıl oldu 40 çıktığından beri daha regli olmadım bugün doktora gittim rahim duvarın ince ondan olmuyorsundur bide bebeğini emziriyorsun dedi kızım ağlayıp durmayınca spiral ne zaman takılır demeyi unuttum siz ne zaman nasıl taktırdınız