Oğlum pazar günü 1 yaşına giricek henüz emeklemiyor ve yürümüyor bunun da vermiş olduğu bir sinir var elbet çünkü her yere ulaşmak istiyor ama yapamıyor
Onun harici çok sinirli, herşeye ağlıyor dövülmüşcesine
Geceleri en az 4-5 kez uyanıyor kimi zaman da saatler sonra uykuya dalıyor
Baktım şuan atak döneminde gösteriyor 4 gündür ama 4 günden önce de böyleydi
Sizde durumlar ne siz neler yapıyorsunuz sizin bebeler de böyle mi bı yol gösterin