aygun20 19 aylık kızım hala gece beslenmesini kesmedi mamayla devam ediyoru sizce kutu sütlere ne zaman geçilmeli siz ne zaman geçmiştiniz
Mrvsmt2502 aygun20 19 aylık bebeğin gece beslenmesine ihtiyacı yoktur tamamen alışkanlıktan uyanır. Ayrıca kutu sütün yarından çok zararı var devam edecekseniz mamayla edin ama dediğim gibi herhangi bir şey vermenize gerek yok su verin 2 3 gün ister sonra alışır
Ucansupurge aygun20 2 yasa kadar inek sutu onerilmiyor. Kansizlik, reflü, istahsizlik vb nedenlerle. 2yastan sonra da gece onerilmiyor cunku dis çürüğü, reflü yapabilir. Mamayi keseceksiniz direk gece beslenmesini kesin bence.
Papatyaaa01 aygun20 2,5 yaşında kızıma zorla mamayı kestik kefir veriyorum ben benimki sütü sevmedi şimdi uyuyacagı zaman kefir içcem ben diyor
livanurvealpinannesi61 aygun20 gece beslenmesi sağlıklı değil 1 yaştan itibaren gece beslenmesi kesilmeli. 19 aylık bebeğin gece beslenmesine ihtiyacı yoktur. Akşam uyumadan 2 saat önce mama içebilir gece birşey içmesine gerek yok. Normal sütler sağlıklı değil.
aygun20 Mrvsmt2502 mamayı da soğuk içmeye başladı zaten tam zamanı desenize bu gece deneyeyim Allah yardımcım olsun teşekkür ederim 🙏
aygun20 Ucansupurge gece beslenmesini kesmek en doğrusu sanırım teşekkür ederim 🙏 kaynanam geldi hiç durmadan süt içmiyormu süt içmiyor mu diyip duruyor anne 2 yaşından sonra öneriyorlar onu erken daha diyorum anlatamıyorum ben mi yanlış biliyorum dedim 👋
aygun20 livanurvealpinannesi61 çokta yiyor akşamları yemekten sonra meyve kuru yemiş acıkıyor heralde diyorum bende bir biberonu ağzına kadar dolduruyorum bi çırpıda bitiriyor iki kere içiyor bazen üç alışkanlıkmı bilemedim önceleri suda denedim içmedi ama gene deneyeceğim teşekkür 🙏
aygun20 Güncelleme :: gece beslenmesiz ilk gece ayran verdim acıkmaya başladığında içmedi su verdim bir iki yudum içti ama mız mız sabaha kadar bunalttı beni beşiğinden aldım yanımda yattı hala ağlamaklı inlemeli bir tavır ama mama vermedim ikinci gecemiz bakalım nolacak