Dün gece fark ettim hafif ateşi vardı . Gece boyunca da doğru düzgün uyumadı 4 ay 11 günlük bu arada . Ben doktora gidelim diyorum da eşim dişten olabilir diyor . Dişlerde kaşınıyor sürekli eller ağızda yada sürekli bseyleri ağzına almaya çalışıyor . Akşama kadar bişey yoktu ama akşam uyutmadan önce ateş oldu . Yinede içim rahat etmicek bugün içerisinde de çıkarsa yarın sabah gotrcem doktora ama merak ediyorum dişten olabilir mi. Çok yuksk değil yani sadece başı hafif sıcaktı calpol verdim biraz 3e kadar doğru dzgun uyumadı . 3ten sonra mamasını yiyip uyudu . Uzun süredir bu kadar sık uyanmadı . Sanırım atak dönemine de denk geldi uyumamasini biraz da ona bağlıyorum kafam karıştı iyice . Ay çocuklar hasta olmasın ya 🥹