sahim o aylarda normal. Emme refleksi ve ağlama dışında ne biliyor ki çocuk ne yapsın. Senin kokunu istiyor, orda güvende. Anne karnı gibi hissettiği tek yer anne kucağı ve kokusu. Kilo alımı iyiyse, emdikten sonra karnı dolup şişiyorsa, çişli bez sayısı gün içinde normalse doyuyordur.