Hello-kitty hem annemin hemde kendi mutfağımın dolaplarını boyadım. Kiracıydık annemler kendi kiracısını çıkardı biz geçtik kira vermemek için, ev 40 yıllık kiracı da aşırı hor kullanmıştı mutfak dolapları rezalet haldeydi yaptırmak için sorduk çok fiyat söylediler bir kaç sene oturacağım bir ev için masraf etmek istemedim, bende gittim bianca stella boya aldım üst dolapları beyaza alt dolapları da açık griye boyadım trendyoldan da kulp sipariş verdim mis gibi yepyeni mutfak oldu ev tadilatı için gelen ustalar bile kaça yaptırdın diye sordu yeni sandılar dolapları😂😂