NerimanUras Babyorg 1 ay besledim bende sonra doktor o acıktıktıpınds kendini belli edecek zaten o zaman verirsin dedi bende öyle yaptım. Gelişimimde de hiç bir sıkıntı yok çok şükür. Şu anda 5 aylığız 🤗
Mnli Babyorg sarılığı yoksa 1. Ay sadece gündüz 2 saatte bir besledim gece kendi uyanınca doktorum uyuyan çocuğu uyandırma dedi ilkinde sarılık vardı onda sarılık geçene kadar sabah akşam 2 saatte 1 emzirdim