Ben de burada beklemede kalayım. 3 gündür resmen kızımın huyu suyu değişti. Gece uyuyan bebek gitti sabahları uyuyan gece ise sürekli memede kalmak isteyen kucaktan yatağa indiği an uyanan ağlayan bir bebek geldi 😞 artık akşam olsun istemiyorum uykusuzluktan bitik durumdayım