Duhamom Merhaba anneler 1 yaşında kızamık aşısı zorunluymus ama eylülde kızım 7 aylık ve hemşire isteğe bağlı kızamık asiniz var isterseniz gelin yaparız dedi sizce yaptirmalimiyim aynı durumla olanlar varmi
Omeraslan Duhamom Bizim doktorumuz gerek duymadı. Yaşadığınız şehirde önemli Çevrenizde mülteciler var ise ya da okula giden abi abla varsa yapılmalı.
Deletedmom_79 Duhamom bebeğim 9 aylık. Pazartesi yaptırıcaz ancak bu hafta yumurta beyazını deniyoruz alerji var öı yok mu diye. Hemşire ya da Asm’den bilgi alın bununla ilgili
zumra-19 Benim bebeğim mama içiyo o yüzden doktorumuz yaptır dedi anne sütünden antikor geçiyormuş ama mama içtiği için yaptırıcam ben
Duhamom Şimdi şöyle de Bi karmasa var bize bebeğin 9. Ayında kızamık aşısı dendi başka biri farklı Bi ildd bana dedi ki yanlış demiş 9. Ayda eylülde yani aşımiz var bebeklerimiz 7 aylıkken yapılacak hangisi doğru şimdi
Roisin Duhamom 9. Ayda kızamık aşısı var ek. 7. Ayda aşı yok. (Özel aşı takviminizi bilmiyorum) 6 ve 12. Ayda sağlık ocağı aşıları var.