Alparslan2019 biz kullanıyoruz çok memnun kaldık önce otri baby kullanıyorduk ama cekemiyodum zaten hareket halinde yaptırmak istemiyo e ben de ister istemez iyi cekemiyodum o durduğu bı anda. Süpürge deyince korkutucu gibi oluyo ama zaten öyle güçlü cekmiyo aparatı o fazlalığı aliyo zaten en düşük ayarda calistiriyosunuz. Yıkayıp yeniden kullaniliyo tavsiye ederim 👍