Merhaba arkadaşlar, bebeğim kolik bir bebek. 3 ay 10 günlük şimdiye kadar uyutmanin tek çaresini ayakta sallayarak buldum. Ve şimdiye kadar asla memede uyumadı. Son birkaç gündür yastığın üzerine aldığımda duruyor yastığın altına ayaklarımı yerleştirdiğimde ağlamaya başlıyor. Sallamaya başlayınca da aşırı derecede ağlamaya başlıyor bu şekilde asla uyutamamaya başladım. Saatler geçip de artık uykusu iyice bastırınca emerken uyuyakaliyor. Memede uyutmak da istemiyorum. Geçici bir süreç midir, daha önce başına gelen var mı, neler yapmam gerekir tavsiyelerinizi bekliyorum