Merhaba kızım 16 aylık olmak üzere daha önce anne baba anneanne gel hayır dede hadi git gibi kelimeleri söylüyordu bu aralar yani 10 gündür sadece düştüğünde hadii diyor kedi görünce pisi pisi deyip çaparıyor baba diyor ama asıl anlamadığım konuşuyor da sanki Japonca konuşuyor gibi uzun uzun anlatıyor bana ama hiçbirşekilde anlaşılmıyor birşey le ilgilendiğinde seslenşyotum asla bakmıyor bu aylar da böyle mi oluyor yoksa Bi problem mi var anlayamadım yardımcı olur musunuz lütfen kafama çok takıyorum