Metemommy benimkine de 3 ay 5 günlükken bi haller geldi. Gece zar zor uyuyor. Gazı arttı. Bacaklar havada. Biberonla besliyorum ve yerken kısa süre sonra ya itiyor ya da bacaklarını sallayıp duruyor. Gece bir anda çığlık atıp uyanıyor. Dün (3 ay 15 gün) ilk kez sakince 8de uyudu. Artık anlam vermeye çalışmıyorum ben valla bu bebeler her gün bi başka huy çıkaracak belli ki. Gaz damlaları bir süre kullanmıştım ama o damlaların etkili olduğuna dair bilimsel araştırma yok. okuduğum makale ve tezlerde damlaların hiç bir etkisi olmadığı, masaj gibi uygulamaların etkili olduğu sonuçları bulunmuş.
Zaten biz damla kullandığımızda bebeğim daha çok zorlanıyordu. Bizimkinin de 2. Ayda gazları azalmıştı. Masaj yapmayı bırakmıştım ben de. Şimdi tekrar başladım günde 7-8 kez bağırsak masajı yapıyorum. Tekrar bi dene istersen bu aralar yeme içme düzenleri değiştiği için tekrar bi gaz durumu oluyor belki de.
Büyüteceğiz bir şekilde inanıyorum :D