Kahvaltı denen bişey yok, ne zeytin peynir yer ne bişey canı isterse 2_3 lokma yumurta yer 2 domates 2 salatalık bu kadar. Akşam yemeğine de çorba veya pilav onun haricinde yemek yemez . Kahvaltıya nasıl alıştırırım . Mama içmek istiyor sürekli. Bıraksam yenidoğan bebek gibi mama dışında bişey yemeyecek . Valla aç bırakıyorum sabah uyanınca 1 saat peşimde dolanıyor biberonla öylede inat . Kahvaltı hazırlıyorum o sıra onunla beraber belki heves eder diye ama yok. Ağzını sürmüyo bişeye. Aksama kadar aç bekler yine ağzını sürmez zeytine peynire veya başka şeylere . Aylardır aynı kiloda . 10 kilo ne kilo veriyo ne de alıyor ne yapmalıyım